<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d34615127\x26blogName\x3dTerry*BaoBei*Priince\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://terryice-baobei.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://terryice-baobei.blogspot.com/\x26vt\x3d1855907634482484508', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
prince

click on the picture and will be Friendster of mine

Name: Terry
Age: 19
Birthday: 14.11.1989
Hobbies: Ice-Skating/Shopping
EMAIL
FRIENDSTER



wishlist

WISH UPON A STAR..

Panasonic Lumix LX3 compact camera
Crumpler bag - $240 ++
Gucci Shoe -$500 +
LV belt
LV bagpack
Lv sling bag
Itouch 18Gb
Iphone
Samurai


WISH COME TRUE

Lv Coin Pouch That i Lost it by Brian
Lv waist Pouch (1k+)
Lv Wallet($480)
Gucci Waist Pouch ($700+)
Lv Key Pouch
I-Touch
Ayumi CD "Guilty" by Roy Daddy
BurBerry Polo T By Yunyun/Alex
Black Bebe T-Shirt
Gold Bell Chain That i Lost itBy Alex
N73 by my lovely mummy
LV coin pounch by my lovely mummy
Guess bag
N-lvl with good grades
Ayumi DVD "A best-WHITE" by Roy Daddy
Ayumi DVD "A best-BLACK" by Roy Daddy
Gucci handphone strip by miyake
LapTop for school useby my lovely mummy
new top man shirts
a red Jeans
a white jeans
Gucci Envy Me By Roy daddy/Monster
go out with roy daddy alone
Diva vodka by Roy daddy
Bouquet of rose by AhDon
Ayumi Glitter/Fated by Roy Daddy
someone whom love/pamper/dote me


Wishlist that will never come true

Roy daddy& Tony baobei don quarrel
*Roy Daddy will only love me*
Tony baobei will never leave me
Agnes b T-Shirt GaryKor
Smile if you're Gay T Shirt AndyLaogong
Miyake Will Love Me like before
Get to See Eva JieJie again


hates

Liars
Backstabber
Empty promise
Plastic
Bombshell
Actionpapaya
Those whom critisize on gays
Don't act close with me

All those i mention above, you guys know who you are right?


adores

Jasley Mummy
Roy Daddy
Tony Baobei
Andrea Baobei
Derrick DiDi
Andy Laogong
Miyake Hime
Sadness KorKor
Da Gary BaoBao
Cindy Devil

iloveyou






gossips

Tag.At.My.Board.When.Ever.You.Come.In
Advertisement? Below!



ADVERTISEMENT BOARD
DO NOT ADVERTISE MORE THAN 2 TIMES, IF NOT YOU'LL BE BAN & DELETED.




together when, you & ... ... ...


links

Terryice-Baobei
terry-priince.jugem.jp
Hime*Miyake
imran
Merina*Cousin
Alan Sars Sister
Alston Tak*Picha Siter
Celestina*PrincesS
Kenji
Kateshi
Allester*sashaBank
KaiWei
Lixin
Noel
PeiPei JieJie
link

God family`s
Jasley aka my dearest god mami
ShanLing aka my meimei
Gina Aka My Xiao Ma
May JieJie

Aj's
Jojo
Kimo
Warren
Kainen
noel
Randolph
Moon
Jeremy Diva
Kelvin
XiaoLionel
Hellven
tony
???
Alex Drag
Weiming
kenneth
alfred
Gary
Hiroki
DevilMoster
Derek
xiaoRay
jeff


friends
Zombie Mummy.. Hoho
Layss
Xiao Ting
Vinne
Nicole
BERNICE aka XiaoHui
Winne gal
shuhui
daniel
pretty boy!!
Joys Stylomilo
sop
leicester
Iris
Michelle
Sijie
Nicole
Marilyn
Jazminn
Sushi SuSu
angda
jayden
weijie




JurongFuji Skater
AleXis
daniel
Candy
Kelvin
jeffrey
ellis
Huiwen
Sukida
sharon



Wednesday, September 19, 2007


woke up at 1.30
because josh wake me up by calling me
so yup..

chatting with him for awhile
and i want to go wash up 1st than get back to him sometime later

but when i try calling him.
nah.. something is wrong with my phone or his phone
nvm..

so i go online and start doing things for my blog blog~
i want my blog to be as nice as it can be

and i start doing pictures link..
Qiqi one was done last time
and i got Eric and Merina one done in the morning

the time fly by so fast
mummy ask to go hougang with her
she's going to fetch my sister
while i go make my student pass
yup
when I'm waiting for them to get it done for me
roy dad finally wake up le so i was chatting him using message
and talking about what to eat when we meet up
telling him things about josh

he's the only one who knows things about josh
because i think, is a must for me to let him know
he is my Dearest daddy after all.. although we have been quarreling,
or i should say.. me showing attitude to him for quite sometime

and qiqi called
YEAH! my hime is back le
and she ask me to go over her house and wait for her..
well~
i say yes to her at 1st but i forgotten that i am meeting daddy at 5.30 in town

i'm going dinner with daddy and josh =P
its the 1st time i meet josh
so yup.
finally my card is done.

mummy fetch us both home

on my way. josh called
telling me that he will not be able to meet me for dinner
his officer is back and leave him with work.
DAMN IT!
stupid officer spoil my 1st dinner with josh
well.
i can't do anything ya
so josh say, why not we meet up for a coffee than a dinner?
i think it will be better.
alright than.
and he say he will meet me at 9.30 in town
than he hang up..
Sad*

once i reach home i go bath omg!
its 5pm le
i didn't even dry my hair and i went out because i don't wanna be late

in the end, i am still like usual.
LATE!
reach cine at 6pm Benji kor and Brian is with Roy dad.

its the 1st time i meet Roy dad alone after we know each other so long
whenever we meet up monster Di or others will be around
and its also the 1st time me and Roy dad wear Gucci cap out together

18.o9.2oo7 is a very unusual day for me.. things that i had never do before.
I'm doing it.
like,
meeting Roy dad alone,
wear Gucci cap with daddy together, treat daddy for dinner and meet josh for coffee

after meet up
me and dad went over to taka for dinner
we had our dinner at e jap restaurant..

its 7pm already let go pay our bill
i promise roy dad. it will be my treat this time
BUT!
i don't know whats wrong with my Master Card it cannot be use
so daddy use his card..
hey, is the same problem
so is not our problem is you who have the problem don't you know how to use that?
damn it

so daddy say nvm he pay by cash
Sorry dad.. i'll treat u next time alright?

from taka we walk to cine to get a cab
bye daddy.. he went to work le

I'm alone at Cine.. argh!
lucky jingjing and groups is at cine so i join them for awhile

benji kor called ask where am i
so i say i'm at cine and he say he's coming over
when he reach we both sit at a side lols..
we're talking about alot of staff..
didn't know that we have so much things to say

after awhile benji say he's going to vivo city
so i follow him over there
since i have to go over there to look for monster di too and its like, only 7+++

take a bus to ps and change to train
when reach vivo city Benjie wanna go to the toilet
WAIT!
i saw monster di and layss wow~
we walk over to jeremy me keep disturb him.. haha
thought that benji says that jeremy is with derrick?
and we went outside vivo yeah he is there Lols what a bitch

me monster and layss left them and went for a walk in vivo city
we was looking for the shop that derrick's working in
and we bang into harper dad =D

after awhile we took a train off
i have to head back to town to meet josh while the two of them are going home
OMG!
josh is so on time he reach already but i hasn't
damn and i have to run to take to meet him argh hot!

after meet him we have no place to go so we keep walking to cine Lols

he's smoking and whenever i reach cine its gotta be busy for me
its the same for today
argh joanna called my name and i went over to say hii and chat for awhile
than walk back to josh
celes came argh talk to her for awhile
than gina xiaoma and nelson ahgong Lols..
Sorry josh~ =(

gina xiaoma and nelson ahgong keep talking to josh in chinese
haha
josh give a damn cute face showing that he don't understand a words
so i tell them he don't understand what u guys are saying lols.
than they start talking in English
after awhile they left for movie
josh was like.. argh..
finally and we start walking away from cine
we went to starbucks for a drink damn..
my card is not able to use again
so i took out cash to pay for it
josh was laughing and saying are u trying to fight for it or something?
Haha
its the 1st time i meet you how can it be u paying for it?

went to sit down and we start chatting all the way
when he tell me he has a boyfriend in aus call chris i was totally arghhhhhhhhhhhhhh~
damn so i wanna message roy dad telling him that argh!
he got a boyfriend in aus. damn
KNOW WHAT!!?
i sent it to josh !!!
oh my god it was so damn paiseh and he still read it out to me!

than he start explaning to me that he don't love him anything.. or thing like that
well~
i was really so paiseh can!
why am i always having this problem of senting wrong message?
Stupid Terry!

and whenever my phone rings he will say this
hey let me guess, what your friend reply you
oh my god la he's really smart because he always got it right
HAHA

starbucks gotta close anytime so we left starbuck
and he wanna go to the toilet
after toilet we start walking towards fareast area
from fareast we walk to li-do
and got a guy keep looking at him
chey its his friend someone like attica de boss?
before his friend cross the road he say things like..
remember to use the rubber~
haha
do you get it?
haha i was laughing when he said that and from there we walk back to cine area
when we're about to reach cine i start holding his hand
=D sweet sweet~

but he saw cine and he was like wait..
we're not gotta go there.. lets go other place
haha

and its like around 1+ 2 le
time to go home
he have to catch a flight at 1 in the noon
but he has to meet his friend in the morning, like 9?

we went over to 7eleven.
he wanna get himself a pack of cigarette and we took a cab home
we have never ending staff to talk about

sent him home 1st than i go home
i asked him to take picture with me
after the 1st one taken he's like..
hey, you'ar not going to be the one to see the picture 1st..
and he snatch my phone over haha..
he was like.. eee.. i don't like that.
and he deleted it take again
he say argh.. anything.. this is much more better
reach his house le..
good bye love*
see u 1month later..

he left some money in the cab sit but i didn't know
i'm not gotta use that money to pay for cab fee
i'll write words on it =X

when i reach house downstair
i saw my sister coming to my cab and knock on the window
she's going to hougang to meet qiqi for supper
and i follow mums car out with them because i jus LOVE the air-con in the car
than the one in my room

when i come back home again
once i reach my door step he called
=)
he ask me do i know the rate or taiwan and singapore
so i go online and check it for him
yup
and he's gotta bring 1k sg dollar over to taiwan when he go for army?
hmmmmm..
that is far too much because he's not going stay near places like town area
well~ its his wish

and we talk all the way till 5.10am
he even ask me to go online and sent me picture of him..
when he has long hair, short hair, room-mate of his..
his room-mate is the model for C.K
Wow..
he's handsome and picture of drag queen of aus
his room-mate too
Wow.. the make-up are powerful!
and he's telling me things of his so called boyfriend chris
well
maybe i was not talking much
and he ask me..
why did u stop talking?


why did you stop talking? : Josh
haha. i don't know : Me
there must be a reason : Josh
do i have to tell you the reason? : Me
yes.. ofcause u have to tell him : Josh
i don't know.. kind of sad now : ME
let me guess.. izzit because of chris? : Josh
(laughing all the way) why are u so smart? : Me
ofcause i know.. oh come on.. : Josh
don't be sad over it we might be together..
you will not know ya..
just that i have to know you more
(laughing again) he kind of sweet ya. : Me

and we hang up the phone at 5.10
because i kept asking him to go to bed.. to get some rest.
so he decide to go rest..

gotta miss him much for the 1month
hope things will be much more better when he return
i got 1months time to save some money to buy him a birthday persent..
because after the day he reach singapore, its his birthday!

going to sleep le.. now is like 6.30 already


9/19/2007 06:38:00 AM